Restyling van
het BC Group logo
Het oude logo was ondertussen licht gedateerd en liep men met het gebruik van het logo tegen wat problemen aan. Zo heeft het logo geen diapositieve versie en bleef er bij klein gebruik, zoals op een mobiele website, weinig van over.
Tijd voor een nieuw logo dus. Uit onderzoek na een wetswijziging bleek dat het handiger was om de werkzaamheden te splitsen in drie onderdelen. Detachering, Payroll en HR diensten. Allemaal onder de paraplu van de BC Group. In plaats van één logo, dus eigenlijk vier.

Het nieuwe logo is een evolutie van het oude logo.

Restyling van
het BC Magazine
Nadat de BC Group opnieuw op de kaart is gezet met een nieuw logo, nieuwe pay-off en nieuwe huisstijl, was het ook de beurt aan het BC Magazine.



De nieuwe typografie en kleur van het logo is doorgetrokken in de restyling van het magazine. De enorm zware grote koppen volledig in kapitalen zijn omgezet naar makkelijk leesbaardere onderkast letters. Door een aanpassing in het stramien is het nu makkelijker om te spelen met kolomindelingen en inspringen in de tekst. In het oude magazine had elk vlak een afgeronde hoek. Dit is nu ook niet meer zo, wat de opmaak minder herhalend maakt.